Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. sparotok
11. zaw12929
12. getmans1
13. bosia
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. sparotok
11. zaw12929
12. getmans1
13. bosia
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
29.10.2013 07:46 -
Ментето на попь Стань наречено " Асеманиево еангелие "
За "провенанс"( хронологията на собствеността б.а.) * на изработеното в 18 в. ватиканско менте от Попь Стань наречено Асеманиево евангелие, префекта на Ватиканската библиотека в Рим Йосиф Симон Асемани автор на "Календария Еклесица Славика "заминава през 1736 г в Йерусалим, където го "открива " за науката. Закупил го бил от монасите .
Симон Асемани автор на "Календария Еклесица Славика"
Доказателствата за ментето без да се офлянкваме с фонетиката на " исконните славянски" месеци, Листопад, Червен и др. под от моравския славянски язиком на който Апостолите на Славвяните немедлено избачкали азбуката на Моравците подменени в ментето на Асемани на Юли , Цезар и Август и да обръщаме внимание на другите текстуални недомислици характерни за 17 век да демонстрираме чисто по человечески някои характерни негови черти на менте :
Първа глава
Авторът изпълнил ватиканската поръчка ни оставил името си на две места за доказателство, че той е ипълнителя на поръчката, като се е подписал със същото мастило с което пише глаголическия текст при видно същата преписваческа ръка:
Поп Стань се подписва на "кирилица"" със същото черно мастило използвано за глаголическия текст. На фолио № 76 v ( verso) кирилския текст е с черното мастило на глаголицата и от същата ръка в полето в горната дясна част е записал : " Азь попь стань писах"
" Азь попь стань писах"
На фолио № 157 v глаголическия текст е в светло кафяво и подписа на поп Стан с кирилски текст е отново в абсолютно същото кафяво мастило с което е записа на глаголица. От същата ръка написала глаголицата е добавения "кирилsки" текст упоменаващ отново поп Стан, като преписвач.
започващ със " Аз поп стан ... " и зашършващ със " ут мен грешника" в типичната за 16-17 век формула " ут мен грешника" .
" Аз поп стан ... " и зашършващ със " ут мен грешника"
Извод: МЕНТЕ
Обосновка: При наличие на добавки с "кирилски" текст в полето на глаголическата страница, съвпадащо с мастилото от глаголицата на всяка страница, а не както трябваше да бъде, кирилската добавка да е унифицирана и еднаква по различните страници и с едно и също мастило, но различаваща се от това на "оригиналната" глаголица един и същия запис по страници и на "глаголица" и на късните "кирилски" добавки указва "МЕНТЕ"“.
Втора глава
При изработването на ментето за начални страници са използвани оригинални страници с глаголически текст с красиво изкусно изработени букви отличаващи се от останала неука част. Личат добре очертаните, разграфени и подравнени редове, върху които са нанасяни сложно очертани в своето графическо изпълнение глаголически буквени знаци указващо , изработка по технологиюно изпълненеие показващо професионална изработка в скриптотим по добре устаношена отработена и утвърдена техника за изработка на книги, нещо което липсва в останалата разкривена и примитивно изработена неугледна част с неподредени и разхвърляни килнати редове с неравен изпис на букви от несигурна ръка.
Рисунъкът на заглавката отгоре отново е правилни геометрични с висока художествена изработка геометрични фигури контрастираща с наивните опити на поп Стан за украса.
добре очертаните, разграфени и подравнени редове
глаголически текст с красиво изкусно изработени букви отличаващи се от останала неука част
разкривена и примитивно изработена неугледна част с неподредени и разхвърляни килнати редове на "попь стань"
Извод: МЕНТЕ
Обосновка: ........ (попълнете за домашно)
Трета глава
Виждаме как в ментето текста заобикаля дупки пергмента вместо те да "прогарят" текста и там за доказ да " не се чете" обикновено на най-интересното. Ясно личи как е писано върху увредените части след уврежданията . Тук е писано около дупките, наранявания на кожата и текста ги заобикаля. Подобни листове с дупки не са се използвали за книга като некачествени, особена за книга с художетсвените качества на заглавната страница и тези от Златния век.
дупки пергмента
Не липсват и "есстествено" възникнали дупки в пергамента, заличили написания преди това текст
Извод : МЕНТЕ
Обосновка: ........ (попълнете за домашно)
* * *
Подобно на античия артист измамил древния цар поръчител на фреска за да увековеюи името си, като артист, като оставил под мазилката подписа си , и когато времето я олющва отдолу излиза името на майстора създател, така и поп Стан е записал редом с глаголицата си и името си с "кирилица", и двете писменостти непонятни за поръчителите в едно и също мастило на едни и същи страници. От хълмовете на времето лъсва измамата, защото ако тогава за папищяците и двете азбуки са "славянски" и им свършват работата на "доказ", то днес съвремието отлющи подписа от 17-18 век на "грешника" попь Стань със същото мастило на "глаголицата" от "десети" век, с която се предполага да е писал некой "раб божи" .
Когато секретаря библиотекар на Хенри VIII отива във Ватикана да търси книги с които да изгражда заръчаната му от краля английска самобитна национална хистори, която да няма нищо общо с Ватикана и изгоненеите от него католици от Англия човекът, който преди това е спасил стотици книги на Острова използвани по негови думи за амбалажна хартия при увиване на бакалски покупки и др. под домакински нужди, разказва ужасен, че монасите във Ватикана изгаряли всички книги, които не рабирали, т.е. не били на латински.
Един век по-късно по-образованите ватикански монаси отново не са разбирали текст различен от латински, но спазват указанията и започва фабрикуването на "славянски" книги от новопровъзгласилия се защитник на славянството и за целта се използва популярната в 17 век в"славяния" глаголица. Това менте има за цел да убеди света точно в делото на "Славяните" защото в него са записани Празниците на Апостолите на Славяните барабар с ученика Климент, по модела въведен от бглайнометите за доказ, че те не произховдали от Цар и Отец, ами от Славянски Апостоли. В плиткоумието си обаче " иконните славянски" месеци, Листопад, Червен и др. от моравския славянски язиком на който Апостолите избачкали азбуката на Славчните Моравци са подменени от Юли , Цезар и Август
* * *
* Provenance от френското provenir, provenir, "да идва от", се отнася до хронологията на собствеността, попечителство или място на исторически обект. Терминът първоначално използва предимно във връзка с произведения на изкуството, но сега се използва в подобни сетива в широк спектър от области, включително археология, палеонтология, архиви, ръкописи, печатни книги и др.
Симон Асемани автор на "Календария Еклесица Славика"
Доказателствата за ментето без да се офлянкваме с фонетиката на " исконните славянски" месеци, Листопад, Червен и др. под от моравския славянски язиком на който Апостолите на Славвяните немедлено избачкали азбуката на Моравците подменени в ментето на Асемани на Юли , Цезар и Август и да обръщаме внимание на другите текстуални недомислици характерни за 17 век да демонстрираме чисто по человечески някои характерни негови черти на менте :
Първа глава
Авторът изпълнил ватиканската поръчка ни оставил името си на две места за доказателство, че той е ипълнителя на поръчката, като се е подписал със същото мастило с което пише глаголическия текст при видно същата преписваческа ръка:
Поп Стань се подписва на "кирилица"" със същото черно мастило използвано за глаголическия текст. На фолио № 76 v ( verso) кирилския текст е с черното мастило на глаголицата и от същата ръка в полето в горната дясна част е записал : " Азь попь стань писах"
" Азь попь стань писах"
На фолио № 157 v глаголическия текст е в светло кафяво и подписа на поп Стан с кирилски текст е отново в абсолютно същото кафяво мастило с което е записа на глаголица. От същата ръка написала глаголицата е добавения "кирилsки" текст упоменаващ отново поп Стан, като преписвач.
започващ със " Аз поп стан ... " и зашършващ със " ут мен грешника" в типичната за 16-17 век формула " ут мен грешника" .
" Аз поп стан ... " и зашършващ със " ут мен грешника"
Извод: МЕНТЕ
Обосновка: При наличие на добавки с "кирилски" текст в полето на глаголическата страница, съвпадащо с мастилото от глаголицата на всяка страница, а не както трябваше да бъде, кирилската добавка да е унифицирана и еднаква по различните страници и с едно и също мастило, но различаваща се от това на "оригиналната" глаголица един и същия запис по страници и на "глаголица" и на късните "кирилски" добавки указва "МЕНТЕ"“.
Втора глава
При изработването на ментето за начални страници са използвани оригинални страници с глаголически текст с красиво изкусно изработени букви отличаващи се от останала неука част. Личат добре очертаните, разграфени и подравнени редове, върху които са нанасяни сложно очертани в своето графическо изпълнение глаголически буквени знаци указващо , изработка по технологиюно изпълненеие показващо професионална изработка в скриптотим по добре устаношена отработена и утвърдена техника за изработка на книги, нещо което липсва в останалата разкривена и примитивно изработена неугледна част с неподредени и разхвърляни килнати редове с неравен изпис на букви от несигурна ръка.
Рисунъкът на заглавката отгоре отново е правилни геометрични с висока художествена изработка геометрични фигури контрастираща с наивните опити на поп Стан за украса.
добре очертаните, разграфени и подравнени редове
глаголически текст с красиво изкусно изработени букви отличаващи се от останала неука част
разкривена и примитивно изработена неугледна част с неподредени и разхвърляни килнати редове на "попь стань"
Извод: МЕНТЕ
Обосновка: ........ (попълнете за домашно)
Трета глава
Виждаме как в ментето текста заобикаля дупки пергмента вместо те да "прогарят" текста и там за доказ да " не се чете" обикновено на най-интересното. Ясно личи как е писано върху увредените части след уврежданията . Тук е писано около дупките, наранявания на кожата и текста ги заобикаля. Подобни листове с дупки не са се използвали за книга като некачествени, особена за книга с художетсвените качества на заглавната страница и тези от Златния век.
дупки пергмента
Не липсват и "есстествено" възникнали дупки в пергамента, заличили написания преди това текст
Извод : МЕНТЕ
Обосновка: ........ (попълнете за домашно)
* * *
Подобно на античия артист измамил древния цар поръчител на фреска за да увековеюи името си, като артист, като оставил под мазилката подписа си , и когато времето я олющва отдолу излиза името на майстора създател, така и поп Стан е записал редом с глаголицата си и името си с "кирилица", и двете писменостти непонятни за поръчителите в едно и също мастило на едни и същи страници. От хълмовете на времето лъсва измамата, защото ако тогава за папищяците и двете азбуки са "славянски" и им свършват работата на "доказ", то днес съвремието отлющи подписа от 17-18 век на "грешника" попь Стань със същото мастило на "глаголицата" от "десети" век, с която се предполага да е писал некой "раб божи" .
Когато секретаря библиотекар на Хенри VIII отива във Ватикана да търси книги с които да изгражда заръчаната му от краля английска самобитна национална хистори, която да няма нищо общо с Ватикана и изгоненеите от него католици от Англия човекът, който преди това е спасил стотици книги на Острова използвани по негови думи за амбалажна хартия при увиване на бакалски покупки и др. под домакински нужди, разказва ужасен, че монасите във Ватикана изгаряли всички книги, които не рабирали, т.е. не били на латински.
Един век по-късно по-образованите ватикански монаси отново не са разбирали текст различен от латински, но спазват указанията и започва фабрикуването на "славянски" книги от новопровъзгласилия се защитник на славянството и за целта се използва популярната в 17 век в"славяния" глаголица. Това менте има за цел да убеди света точно в делото на "Славяните" защото в него са записани Празниците на Апостолите на Славяните барабар с ученика Климент, по модела въведен от бглайнометите за доказ, че те не произховдали от Цар и Отец, ами от Славянски Апостоли. В плиткоумието си обаче " иконните славянски" месеци, Листопад, Червен и др. от моравския славянски язиком на който Апостолите избачкали азбуката на Славчните Моравци са подменени от Юли , Цезар и Август
* * *
* Provenance от френското provenir, provenir, "да идва от", се отнася до хронологията на собствеността, попечителство или място на исторически обект. Терминът първоначално използва предимно във връзка с произведения на изкуството, но сега се използва в подобни сетива в широк спектър от области, включително археология, палеонтология, архиви, ръкописи, печатни книги и др.
Нова олтарна плоча с надписи открита в Р...
Българската писменост - най-старата на с...
ОТНОСНО ГЛАГОЛИЦАТА И КИРИЛИЦАТА
Българската писменост - най-старата на с...
ОТНОСНО ГЛАГОЛИЦАТА И КИРИЛИЦАТА
Няма коментари
Търсене